Activities

09:53:00

Hey Kochani ;)
Pogoda za oknem przepiękna zapowiada się śliczna aura wiosenna. Oby tak zostało na dłużej. Dzisiejszy post będzie prezentował sportową stylizację taką jaką najbardziej lubię. Różową bluzę Adidas połączyłam z szarymi legginsami, białą bokserką oraz trampkami. Cały secik wygląda jak najbardziej na luzie. Taka stylizacja jak najbardziej nadaje się na co dzień. A Wy co o niej sądzicie ? Podoba Wam się ?? Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga. Buziaczki ;***


Bluza - Vinted.pl
Legginsy - Pepco
Trampki - Pepco
Bluzka - Pokusa

You Might Also Like

5 komentarze

  1. straaasznie jesteś chudziutka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie na co dzień absolutnie nie, ale na rower jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylówka :) ładna bluza i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzy baaardzo zazdroszczę - marzy mi się właśnie taka ze znaczkiem na plecach- a róż uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mi sie jak najbardziej podoba piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM