Black Lady

11:32:00

Witajcie kochani ;)
To już kolejny post i szczerze powiem, że zaczyna mi się to podobać. Pogoda za oknem jak na razie dopisuje - warto korzystać póki jest ciepło. Słońce zachęca mnie do sesji zdjęciowych oraz do dłuższych spacerów i do myślenia. 
W tym secie postawiłam na czerń z dodatkiem bieli i szarości. Idealne połączenie kolorystyczne. 
Połączyłam czarne rurki ze wstawkami z eko skóry ze sweterkiem i kamizelką. Do tego dodałam torebkę, eleganckie baleriny oraz biżuterię. 
Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu. Jest to codzienny zwyklaczek, ale za to elegancki i bardzo wygodny. 


Kamizelka - SH
Sweterek - Centrum Chińskie 
Spodnie - Centrum Chińskie 
Torebka - Pokusa 
Buty - Revia 
Biżuteria - Szafa.pl 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Główne skrzypce gra tu odzież chińska - i kto powie teraz, że nie warto kupować tanich ciuchów? Całość prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Panno Mysiu ciuchy chińskie są dobre jakościowo z resztą gdzie nie spojrzymy to wszędzie pisze ,,Made in China". Po za tym po co kupować drogie i oryginalne ciuchy skoro możemy ubrać się tanio a modnie.

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM