Elegance & Comfort

11:59:00

Hello Kochani ;)
Jak Wam mijają dni przed Świętami ?? U mnie porządki i jeszcze raz porządki !! 
Pogoda za oknem ładna, słoneczko świeci i najważniejsze, że nie pada ;) W takie dni chce się żyć i myśleć.
W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was stylizację elegancką a zarazem wygodną. 
Połączyłam czarne spodnie z białą bluzeczką oraz futrzaną kamizelką. Do tego dobrałam sportowe buty oraz eleganckie dodatki w czarnych kolorach aby cały set ze sobą współgrał. 
Mam nadzieję, że taka stylóweczka przypadnie Wam do gustu ;)
A tymczasem kochani pozdrawiam Was bardzo gorąco i życzę Wam Wesołych Świąt i przyjemnej atmosfery !!!! Buziaki ;***


Kamizelka - SH
Bluzka - Vinted.pl 
Torebka - Pepco
Legginsy - Textil Market
Buty - Szafa.pl 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Super! :)
    Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowo i elegancko :) Świetna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka :))) bardzo wiosenna - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka z sh?? Ale Ci się trafiło :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylówka :) zdjęcia zaje... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja torebka. Szkoda, że u mnie w Pepco nie było takiej :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM