Elegant Lace

17:08:00

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować jedną z moich ulubionych sukienek, którą kupiłam jakiś czas temu w miejskim butiku. Sukienka jest z delikatnej koronki w białym kolorze. Do sukienki dobrałam beżowe baleriny oraz beżowo-miętową kopertówkę. Całość ze sobą idealnie współgra. Ta stylizacja nadaje się na imprezę, wesele ale również na romantyczną randkę. Myślę, że Wam również się spodoba ;) a jeśli tak zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga.


Sukienka - Revia
Buty - Pepco
Torebka - Pepco
Biżuteria - Castel/Mia.Lu

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale masz śliczną, letnią sukieneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebeczka :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM