Full Clearance

17:51:00

Witajcie kochani ;)
Jak widzicie pogoda nie co się poprawiła. Nie jest zbyt ciepło, ale ważne, że słonko za oknem świeci. 
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację w pełni na luzie, taką jaką lubię najbardziej. Ostatnimi czasy bardzo spodobały mi się bluzy wciągane przez głowę z ekstra fajnymi nadrukami i taką właśnie bluzę połączyłam z szarpanymi, jasnymi jeansami oraz białymi trampkami. Dobrałam do tego secika również fajne dodatki, które widzicie na zdjęciu. 
Mam nadzieję, że taka stylizacja Wam się spodoba ;) Prezentuję tutaj tylko i wyłącznie ubrania, które można kupić na prawdę tanio za małe pieniądze. Po co wydawać masę pieniążków na drogie i firmowe ciuchy jak możemy ubrać się ładnie i elegancko o wiele tańszym sposobem. 
A tymczasem trzymajcie się i do następnego ... Buziaczki ;****


Bluza - Vinted.pl 
Spodnie - SH
Buty - Pepco
Biżuteria - Pepco
Okulary - Pepco 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajna stylizacja ;) super okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i super pies :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luzna, fajna stylizacja! Podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się !!! Bardzo ciekawy blog , stylizacje super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM