Moje Inspiracje

13:57:00

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować Moje Inspiracje !! One są dla mnie najważniejsze i to właśnie z nich biorę przykład. Jak wiecie uwielbiam i wręcz ubóstwiam jasne i delikatne kolory. W pastelowych ubraniach jak i dodatkach czuję się na prawdę super pozytywnie. Teraz kiedy wchodzę do sklepu odzieżowego czy obuwniczego od razu patrzę na rzeczy oraz różne dodatki właśnie w pastelowych, jasnych i delikatnych kolorkach. To one motywują mnie do dalszego działania. 


A wy jakie kolory Uwielbiacie najbardziej ?? ;D

You Might Also Like

1 komentarze

  1. jakie ogólnie lubię kolory
    super inspiracje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM