Pastelowe Love

12:00:00

Witajcie Kochani ;)
W moim pierwszym poście chciałabym Wam zaprezentować elegancką a zarazem bardzo kobiecą i wygodną stylizację. To moja pierwsza przygoda z modą dlatego bądźcie dla mnie obiektywni ;) 
Połączyłam jasne jeansy z przetarciami z piękną brzoskwiniową koszulą z ozdobnymi złotymi dżetami. Do tego dołączyłam kopertówkę, biżuterię oraz efektowne szpilki a wszystko w delikatnych, pastelowych kolorach. Wszystko ze sobą idealnie współgra. W takim stylu czuję się najlepiej. 
Wiem, że moje zdjęcia nie są dość profesjonalne, ale z biegiem czasu postaram się robić zdjęcia przyjemniejsze dla oka. 


Koszula - SH
Spodnie - SH
Torebka - Pepco 
Biżuteria - Jubileno 

Zachęcam do obserwowania jak i wyrażania swojej opinii ;) Buziaki ;***

You Might Also Like

4 komentarze

  1. no jak to sa ciuszki z sh to jestem pod wrazeniem....bardzo fajne spodnie i koszula tez

    OdpowiedzUsuń
  2. Amnie się podoba torebka z Pepco!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu blog modowy z ciuszkami i inspiracjami na które mnie stać! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, chciałabym mieć takie ciuszki w okolicznym SH, czy takie torebki w Pepco...
    W końcu blog, gdzie ubrania nie zaczynają się od ceny 200zł..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM