Red & Black

12:49:00

Hello kochani ;)
Dzisiejsza pogoda za oknem prezentuje się super !! Słonko motywuje mnie do twórczego myślenia i tworzenia nowych setów modowych. Odzież w czarnych i czerwonych kolorach to tej wiosny pozycja obowiązkowa w mojej szafie. W tego typu stylizacjach wystarczy jeden mocny akcent, którym u mnie są piękne czerwone spodnie połączone z bluzeczką z baskinką, czarną kurteczką z eko skórki oraz podstawowymi dodatkami. 
Mam nadzieję, że taki secik Wam się spodoba i przypadnie do gustu ;) Stylóweczka jest przede wszystkim modna, wygodna oraz kobieca. 


Kurtka - Cropp 
Spodnie - Centrum Chińskie 
Bluzka - Pepco
Torebka - SH
Buty - Loompex.pl
Biżuteria - Diva Poland 

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM