Shopping !!

14:51:00

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście lecę do Was z ubrankami, które ostatnio zakupiłam sobie w sklepach internetowych. Hitem tego sezonu są bluzeczki z napisami typu oversize bądź zwykłe t-shirty, pikowane bluzy, koszule w paski oraz wiele innych ciekawych rzeczy, które pilnie musiałam mieć !! 
Oto i one :

1. Pikowana bluza z sercem - Vinted.pl 


2. Koszula w paski - Vinted.pl


3. Bluza z tygrysem - Yups


4. Bluzka z psem - Yups


5. Bluzka z napisami - Yups


6. Bluzka z numerem - Yups


7. Spódniczka w kwiaty - Szafa.pl 


8. Szare tenisówki - Yups


Co sądzicie o takich nowościach ?? Podobają Wam się ?? W Sklepie Yups możecie zakupić wiele ciekawych, modnych i tanich ubrań ;) 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się koszula w paski .

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy życia :) Śliczna spódniczka i pikowana bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 6,5,4,3 podobają mi się ...w paski nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM