Sisterly Love

20:47:00

Hello kochani :)
Jak mija Wam nowy tydzień ?? 
U nas niestety okropna pogoda przez co nie mogę zrobić nowych sesji zdjęciowych, ale za to mam dla Was na poprawę humoru stylizację mojej młodszej siostrzyczki. 
Beżową parkę połączyła z butelkowymi rurkami, czarnymi trampkami oraz brązowym kominem i dodatkami. Stylizacja ta jest codzienna dzięki czemu wygodna i praktyczna. 
Mam nadzieję, że przypadnie Wam ten secik do gustu ;)) 


Kurtka -Pepco
Spodnie - Vinted.pl 
Buty - Pepco
Komin -SH
Sweterek - SH
Dodatki - Pepco

Pozdrawiam Was i buziaczki ;*** 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Swietnie : ) bardzo mi sie podoba stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam nad tą kurtką jak byłą w Pepco :) fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie! Poważnie to kurtka z Pepco? Co jakiś czas tam zaglądam, ale jeszcze nie zdarzyło mi się wyhaczyć żadnego okrycia wierzchniego tak świetnego, jakie Ty masz na sobie w tej stylizacji :) Kiedy kupiłaś dokładnie? Ciekawość mnie zżera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kurteczka jest z Pepco kosztowała ok. 70 zł To moja siostra na tej fotce ;) Kurteczkę zakupiła ok. 2 tygodni temu ;_

      Usuń
  4. Świetna kurtka i genialna grzywka! :)
    Jak Ty ją w ryzach utrzymujesz? :)
    Grzywkę się znaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) piękna i praktyczna parka.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dokładnie takie same spodnie i są mega. poza tym pasuję praktycznie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja! Szczególna uwagę zwróciłam na spodnie, maja świetny kolorek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM