Tigers Charm

09:23:00

Witajcie Kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam bardzo wygodny, ale kobiecy secik, w którym szare legginsy ze wstawkami z eko skóry połączyłam z bluzeczką z tygrysem Hitem tego sezonu. Dodatkowo dobrałam czarną eko skórkę oraz bordowe botki. Mam nadzieję, że taki set Wam się spodoba i że skorzystacie z niego. W sam raz na chłodniejsze jak i cieplejsze dni wiosenne. Zachęcam do komentowania. Do następnego ;****


Kurtka - Cropp
Bluzka - Textile Market
Legginsy - Textile Market
Buty - Deichmann 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo ładne legginsy, skórzane wstawki nadają im drapieżności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja!
    Bluzeczka z tygrysem świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM