Black & White

20:32:00

Hello Kochani ;)
Korzystając z pięknej i przede wszystkim słonecznej pogody postanowiłam wybrać się na sesję zdjęciową specjalnie dla moich lubisów. 
Jak wiecie mój ulubiony kolor to róż, ale przyznam Wam, że bardzo dobrze czuję się w stonowanych kolorach czerni i bieli. Te kolory kojarzą mi się z elegancją i kobiecością. 
Dzisiaj przygotowałam dla was secik właśnie w tych odcieniach. Biały t-shirt połączyłam z legginsami w azteckie wzory. Do tego dobrałam czarną skaję, sportowe buty oraz torebkę. Cały set idealnie ze sobą współgra. Stylizacja jest bardziej sportowa jak i na co dzień. Uwielbiam takie luźne połączenia. 
Podoba Wam się ?? 


Kurtka - Cropp
Bluzka - Yups
Legginsy - Soft Moda
Torebka - Olimp
Buty - Szafa.pl 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo fajna stylówka :) I paznokietki ładnie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM