Colorfully

14:32:00

Witajcie kochani ;)
Dzisiaj zaprezentuję Wam stylizację w bardzo wiosennych kolorach w sam raz na cieplejsze letnie dni. 
Koronkową spódniczkę połączyłam z czarnymi koronkowymi bodami oraz żakietem w paski. Do tego zestawienia dobrałam również różową torebkę z dżetami, dodatki oraz czarne, proste jazzówki. 
Stylizacja jak dla mnie jest rewelacyjna, bardo wygodna a zarazem elegancka i kobieca.
Mam nadzieję, że taki secik przypadnie Wam do gustu. Podoba Wam się ??


Spódniczka & Pasek - Revia 
Body - Pepco
Żakiet - Centrum Chińskie 
Torebka - Centrum Chińskie
Buty - Renee

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ciekawa propozycja :)
    Body są świetne!
    Wybrałabym do tego nieco inne buty, ale jak to się mówi 'o gustach się nie dyskutuje' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylizacja :) ta marynarka swietnie wygladalaby z leginsami z wczesniejszej stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna spódniczka :3 i uwodzicielski makijaż Mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super miejsce do fotek. kocham takie..

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała stylizacja :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy można prosić o zdjęcie makijażu z bliska? :)
    Bo zauważam, że jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę uwielbiasz róż , to tak jak ja :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały makijaż i przepięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinka więcej uśmiechu na tych zdjęciach bo stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żakiecik prześliczny, a ten naszyjnik - niebanalnie piękny! OBŁĘDNY wręcz ;) Super wyglądasz Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja,spódniczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, w moich ulubionych kolorach ^^ Każdy element jest fantastyczny, i z osobna, i jako część całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM