Floral

18:49:00

Witajcie kochani ;) 
W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam przeurocze legginsy w kwiaty ( zakupione w chińczyku ), które połączyłam z koralowym sweterkiem z zipami. Dobrałam również do tego zestawienia białe trampki oraz kolorowe dodatki, które kolorystycznie się łączą i idealnie do siebie pasują. 
Mam nadzieję, że taki secik przypadnie Wam do gustu ;) Podoba Wam się ??


Legginsy - Centrum Chińskie 
Sweterek - Pokusa
Torebka - Pepco
Trampki - Pepco
Biżuteria - J&J
Okulary - Pepco

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Chyba ta stylizacja podoba mi się najbardziej na razie! :)
    Masz niezłe oko do ubrań w takich sklepach, ja tam nigdy nic nie widzę :<

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne a sweterek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Muszę koniecznie poszukać tych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatowe legginsy, uwielbiam takie printy, niestety sama nie mogę sobie takich sprawić, ponieważ mam potężne nogi a wzory jeszcze optycznie je poszerzają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM