For cooler spring days

17:40:00

Witajcie ;)
Cudowna pogoda w końcu zawitała aż żal siedzieć w domku. Całe te cieplutkie dni spędzamy na dworze. Ja w prawdzie muszę Wam się przyznać, że troszkę już się opaliłam - słonko w tym roku okropnie grzeje a mojej bladej skórze na pewno się to przyda. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację na chłodniejsze wiosenne dni. Czarne spodnie rurki połączyłam z białym ażurkowym sweterkiem. Do tego zestawienia dobrałam również brązowe dodatki, które nadają stylizacji uroku. Myślę, że taki zwykły secik Wam się spodoba. Buziaki ;****


Sweterek - SH
Spodnie - Centrum Chińskie 
Buty - Centrum Chińskie 
Torebka - Szafa.pl
Biżuteria - Szafa.pl
Komin - Revia 

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM