Oldschoool & Relaxed

13:01:00

Siemanko kochani ;) 
Za oknem ponuro, szaro i deszczowo aż z domu się nie chce wychodzić. Aktualnie nie mam również jak zrobić nowych zdjęć z stylizacjami przez ten ulewny deszcz dlatego dzisiaj zamieszczę fotki w stylizacji, które robiłam jakiś czas temu. 
Zestaw, który wam zaprezentuję jest bardziej oldschoolowy i na luzie. Mam nadzieję, że taki secik, również się wam spodoba. 
Koszulę w kratę połączyłam z jeansowymi rurkami z przetarciami i dziurami, które całej stylizacji nadają drapieżnego uroku. Dobrałam również trampki w miętowym kolorze oraz kobaltową beanie. Nie zabrakło również podstawowych dodatków m.in. ciekawej, beżowej torebki 
Dla mnie całość prezentuje się świetnie ;) A wy co o tym myślicie ?? Podoba Wam się ??


Koszula - SH
Spodnie - SH
Czapka - Szafa.pl
Torebka - Renjan 
Buty - Renee 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. zakochałam się w Twojej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo w moim stylu, ładnie ci w błękitach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się , lubię taki styl .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM