Pin-up Girl

12:01:00

Witajcie lubisie ;)
Dzisiejsza pogoda za oknem słoneczna i ciepła. Latałam po podwórku na krótkim rękawku ;D zapowiada się cudowne lato. Mimo wczorajszej burzy, która narobiła mnóstwo kałuż i błota jest cudownie. 
W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam zestaw Pin-up Girl, który był bardzo modny w latach 40 i 50. Współczesne pin-up girls wzorują się przede wszystkim na modzie tamtych lat, ich charakterystyczną cechą są mocne czarne kreski nad górnymi powiekami, długie rzęsy, mocno pomalowane na czerwono usta oraz "zarumienione" policzki. Charakterystyczne fryzury to głównie loki podpięte po bokach, grzywki - koniecznie podwinięte lub w formie dużych loków. Moja stylizacja nieco przypomina właśnie tamte lata. Rozkloszowaną sukienkę w paski połączyłam z delikatnym sweterkiem, opaską na głowie oraz eleganckimi balerinami. Dobrałam również kolorystyczne dodatki, aby cały zestaw idealnie ze sobą współgrał. Mam nadzieję, że taka stylizacja Wam się spodoba. Do następnego ;***



Sukienka - Pepco 
Sweterek - SH
Torebka - Pepco
Buty - Skóra24.pl
Chustka - SH
Naszyjnik - J&J

You Might Also Like

2 komentarze

  1. przepiękna sukienka i torebka - chyba muszę się wybrać do pepco

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka, faktycznie, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM