Rainbow Styling

18:56:00

Witajcie kochani ;)
Mimo brzydkiej i deszczowej pogody udało mi się zrobić kilka sesji zdjęciowych. Pogoda nas niestety nie rozpieszcza, ale mam nadzieję, że już niedługo przyjdzie do Nas to nasze upragnione i słoneczne lato. Już nie mogę się doczekać rodzinnych wakacji.
A tymczasem w dzisiejszej stylizacji zobaczycie zestaw w różnych kolorach tęczy. Kolorowe spodnie alladynki połączyłam z kobaltowym sweterkiem z ćwiekami. Do tej stylizacji dobrałam również klasyczne szpilki w czarnym kolorze oraz biżuterię w pastelowych kolorach. Całe zestawienie kolorystyczne jak i fasonowe bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że również i Wam przypadnie do gustu.  



Sweter - Revia
Spodnie - Textil Market
Buty - Loompex
Biżuteria - J&J

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Podoba mi się takie zestawienie, a chyba najbardziej spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie najbardziej przyciągają wzrok - mają ładne kolory .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM