Spring atmosphere

22:04:00

Witajcie kochani ;)
Nowy tydzień przed nami. Pogoda wręcz cudowna - czuć w powietrzu nadchodzące lato. A ja jak i mój mały synek czekamy za wakacjami, które niebawem spędzimy nad morzem. Wielkie porządki jak i organizacja przede mną, ale jeszcze jest troszkę czasu na ułożenie wszystkiego także zapraszam Was na nową stylizację. 
Koszulę w pasy połączyłam z czarnymi, woskowanymi spodenkami. Dobrałam również do tego zestawienia torebkę jaki i sandały, które idealnie ze sobą współgrają. Nie mogło również zabraknąć eleganckiej biżuterii. Taki secik jak najbardziej nadaje się na ciepłe, letnie dni. Podoba Wam się ??


Koszula - Vinted
Spodenki - SH
Sandały - Pepco
Biżuteria - Pepco
Torebka - Pepco 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetny zestaw!
    Podoba mi się te zestawienie. Nie wiem czemu u mnie w Pepco nie ma takich fajnych rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczna bluzeczka i podobają mi się sandałki super zestaw

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM