Sweatshirt Skirt

20:47:00

Hey kochani ;)

Cudowna pogoda za oknem aż chce się żyć. Słoneczko świeci, drzewka kwitną i ptaszki ćwierkają to coś co najbardziej lubię w wiosennych dzionkach. Pobudza mnie to i sprawia, że dzień zaczynam z uśmiechem na twarzy. 
W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam koszulę w kratę w pastelowych kolorach, do której dobrałam dresową spódniczkę z dłuższym tyłem. Do tego dopasowałam wygodne trampki pod kolor oraz biżuterię. W takich wygodnych a zarazem sportowych stylizacjach czuję się najlepiej. 
Zachęcam do obserwowania oraz komentowania mojego bloga ;D Buziaczki ;***


Spódniczka - Pepco
Koszula - Pepco
Biżuteria - Pepco
Buty - Yups 

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM