Sweet Cat

16:16:00

Witam Was kochani ;)
Dzisiejszy look na pewno Wam się spodoba, bynajmniej mam taką nadzieję. Pogoda za oknem nieco się popsuła, ale myślę, że nie na długo. 
Specjalnie dla Was wybrałam się dziś na sesję zdjęciową. Jeansowe spodnie z przetarciami i dziurami połączyłam z szarą bluzą z wizerunkiem kota oraz szarymi trampkami. Dodatkowym atutem w tej stylizacji jest łańcuch na spodniach, który nadaje całej stylizacji odpowiedniej drapieżności. 
Podoba Wam się takie połączenie ??  


Bluza - Yups
Spodnie - Centrum Chińskie 
Buty - Yups 
Łańcuch - Pepco

You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetna bluzeczka :) ... fajny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza świetna, ja ostatnio kupiłam podobną w Reserved, ale widzę, że w tym sklepie int. są znacznie tańsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki ,bluza rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja - kobieca, ale i na luzie, czyli połączenie stylu sportowo-codziennego z nutą klasyki dżinsu oraz własnej "twórczości" modowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię zobaczyc w całej okazałosci :) Figurke masz idealną- styl świetny :) Powodzenia w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza, uwielbiam takie zwierzęce motywy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM