Dress in polka dots

16:56:00

Witajcie kochani ;)
Dawno nic nie dodawałam, a to dlatego iż miałam mnóstwo pracy w domu i na dodatek synek mi się troszkę przeziębił, ale dzisiaj mam dla Was nowiutki post skomponowany na letnie i bardzo upalne dni.
Koronkową sukienkę w groszki połączyłam z beżowymi balerinkami. Do tego zestawu dobrałam również pod kolor odpowiednią biżuterię. Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu ? 
Buziaczki ;****


Sukienka - Pokusa
Buty - Pepco
Biżuteria - Diva Poland

Zachęcam do komentowania oraz obserwowania bloga ;)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetna jest ta sukienka i pięknie w niej wyglądasz :)
    Nominowałam Cię do LBA :) http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie dla mnie ale spódniczka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja idealna na lato! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM