Life at ease

20:41:00

Witajcie kochani ;)
Piękna pogoda za oknem pozwoliła na zrobienie sesji zdjęciowej. W dzisiejszej stylizacji zobaczycie woskowane legginsy z motywem panterki na kolanach oraz zipkami, które udało mi się upolować za grosze w SH. Na takie legginsy długo polowałam i w końcu je mam. Legginsy połączyłam z białą bluzeczką oraz białymi trampkami. Takie zestawienie jest bardzo wygodne i na luzie. 
Podoba Wam się ??


Bluzka - Yups
Legginsy - SH
Buty - Pepco
Okulary - Pepco

You Might Also Like

5 komentarze

  1. masz szczęście do perełek z sh :) legginsy super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś taka chudziutka :O
    A stylizacja bardzo mi się podoba - sportowa, ale zarazem elegancka i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, ciekawe legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna koszulka -ze spodniami tworzy fajną całość .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM