Openwork Cardigan

20:36:00

Witajcie moi kochani ;)
Z góry chciałabym Was bardzo przeprosić za moją chwilową nieobecność, ale to dlatego, że miałam natłok pracy. Sezon na truskawki się zaczął, dlatego też chciałam troszkę dorobić. Mamy już czerwiec więc po woli przygotowuję się do wakacji, które w tym roku będziemy spędzać nad morzem. Czekam mnie wiele wydatków związanych właśnie z pobytem na wymarzone, tegoroczne wakacje. Teraz się to zmieni i obiecuję dodawać nowe wpisy jak najczęściej.
W dzisiejszej stylizacji zobaczycie piękny, kremowy, ażurkowy sweterek, który połączyłam z jeansami oraz białymi trampkami. Secik jak najbardziej odpowiedni na naszą psotną pogodę. Taka stylizacja jest wygodna, ale zarazem elegancka.
Mam nadzieję, że się Wam podoba ?? Jeśli tak to zostawcie po sobie jakiś ślad ;)
Pozdrawiam i do następnego.


Spodnie - SH
Sweterek - SH
Buty - Pepco

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba te zestawienie :)
    Lubię takie zwykłe, niepozorne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM