Coastal Climates

20:14:00

Cześć kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację na ciepłe, letnie dni, a mianowicie w sam raz na plażę. Zdjęcia zostały wykonane na Plaży w Krynicy Morskiej. Widok przepiękny, pogoda słoneczna - żyć nie umierać. Mam nadzieję, że w przyszłym roku również tam się wybierzemy, ale tym razem na trochę dłużej. Bardzo mi się tam podobało. Zwiedziłam wiele ciekawych miejsc takich jak Molo, Port Rybacki, Plażę, Rejs do Flomborka, Dino Park w Malborku i mnóstwo ciekawych sklepów, w których zrobiłam cudaśne zakupy. Było po prostu super !! A tymczasem zapraszam Was na dzisiejszy nowy post, w którym zobaczycie jeansowe szorty, które połączyłam z białą bokserką. Dobrałam do tego zestawienia również moją ulubioną, koralową narzutkę oraz przeurocze beżowe sandały z kokardką. Nie mogło również zabraknąć kolorowej, idealnie dopasowanej biżuterii.
Mam nadzieję, że ten secik przypadnie Wam do gustu i zostawicie po sobie jakiś ślad.
Buziaki ;*** i do następnego !!


Narzutka - Pepco
Bluzka - Pokusa
Spodenki - Pokusa
Pasek - Revia
Biżuteria / Zegarek - Butik
Buty - Perfect Styl

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM