Easy Going

20:33:00

Hello kochani ;) 
Z góry przepraszam Was za chwilową nieobecność właśnie niedawno wróciłam z wakacji i przygotowałam dla Was parę fajnych stylizacji, które na pewno przypadną Wam do gustu. Przyznam się, że pobyt w Krynicy Morskiej bardzo dobrze mi zrobił, bo choć przez jakiś czas mogłam odzwyczaić się od tej szarej codzienności. Odpoczynek, luz i pełen relaks sprawił, że jestem naładowana pozytywną energią i całkowicie wyluzowana. W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam secik na chłodniejsze dni. Szarą bluzę ,,Geek" połączyłam z jeansowymi spodniami z dziurami, do tego dobrałam odpowiednie trampki oraz okularki. 
Zdjęcia zostały zrobione na podwórku gdzie wynajmowaliśmy pokoje, a dokładnie w Krynicy Morskiej. 
Buziaki i do następnego ;)


Bluza - od siorki
Spodnie - SH
Buty - Yups
Okulary - Pepco

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Undeniably believe that that you stated. Your favourite
    reason appeared to be at the internet the easiest thing to keep in mind of.
    I say to you, I certainly get annoyed at the same time as people consider worries that they plainly don't recognise about.

    You managed to hit the nail upon the top and defined out the entire thing without having side effect , folks could take a
    signal. Will likely be again to get more. Thank you

    Feel free to visit my website: nifdugu.ru

    OdpowiedzUsuń
  2. My family members all the time say that I am wasting my time here at web, but I know I am getting know-how daily
    by reading such pleasant articles.

    my blog DonteFMoffet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM