Elegantly and on top

18:26:00

Witajcie kochani ponownie :)
Pogoda płata nam psikusy - raz ciepło, a raz zimno hmm i co tu zrobić ?? Taka jest matka natura więc nic nie możemy zrobić, ale na dzisiaj mam dla Was nowego posta :D
W dzisiejszej stylizacji brzoskwiniową bluzeczkę oversize połączyłam z tregginsową spódniczką w kolorze jeansu. Do tego zestawienia dobrałam również odpowiednie dodatki. Cały secik jak najbardziej nadaje się na letnie, ciepłe czy też upalne dni. Jak Wam się podoba ??


Bluzka - SH
Spódniczka - Butik
Buty - Perfect Styl
Biżuteria - Butik/Diva Poland
Okulary - Pepco

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Lubię to 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Secie ciekawy, a naszyjnik intrygujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie kolorków, choć nie jestem fanka różu to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Ja tyle ubrań w szafie to nie mam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM