Gold Accessories

18:01:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj pościk w zupełności poświęcony moim nowym nabytkom, a mianowicie dodatków w kolorze złota, które w tym sezonie są na prawdę bardzo modne. Nie mogło ich zabraknąć również w moich stylizacjach, dlatego postanowiłam zrobić zakupy przez internet. I oto co udało mi się upolować :) 
Mam nadzieję, że tego typu dodatki przypadną Wam do gustu, bo niebawem pojawią się w moich stylizacjach. 


Wszystkie te dodatki zakupiłam na Sajbazar za małe pieniążki :) 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Niesamowita biżuteria. Uwielbiam złotą biżuterię, gdyż zawsze wygląda stylowo i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będą się karać, tylko się UKAŻĄ. Zwracaj uwagę na ortografię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę :) już poprawiłam :)

      Usuń
  3. wszystko piękne i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie zegarek😉

    OdpowiedzUsuń
  5. zegarek i ta szeroka bransoletka bardzo mi się podobają, ale wciąż nie jestem przekonana co do tych łańcuchów...

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny zestaw caly skomponowany znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy :) Przyznam się, że ja nigdy nie lubiłam złota.. ani dodatków w kolorze złota.. ale wszystko się odmieniło, gdy mój narzeczony- obecnie mąż podarował mi pierścionek zaręczynowy :) od tamtej pory przywitałam się ponownie ze złotym łańcuszkiem i kolczykami :) od tamtej pory zloty kolor towarzyszy mi co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawik rewelacyjny. Podoba mi się wszystko.Uwielbiam złote dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie takiej bransoletki w foormie łańcucha długo poszukiwałam. wydawał mi się juz od dawna bardzo ciekawy, jednak miałam problem czy zakupić na allegro czy poszukać gdzies indziej Ania Domaradzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy kupiłaś . :) Ja własnie zastanawiam się nad tym sławnym naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam złote dodatki :) Tą łańcuchową bransoletkę mam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio bardzo polubiłam złote dodatki, a te są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejuuu uwielbiam złote dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:-) Jestem jak najbardziej na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Jestem jak najbardziej na tak :-) Najbardziej podoba mi się zegarek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM