Kissable Styling

20:26:00

Witajcie moi kochani ;)
W dzisiejszym poście pojawi się stylizacja z bluzeczką, którą jakiś czas temu wygrałam w konkursie na Facebooku. Bluzeczka jest bardzo fajna i wygodna, dlatego do niej dobrałam jeansowe, ciemne szorty oraz czarne baleriny i torebkę z ćwiekami. 
Mam nadzieję, że taki secik na ciepłe, letnie dni przypadnie Wam do gustu. Buziaki i do następnego !!


Bluzka - Distribution4You
Szorty - SH
Torebka - Pepco
Buty - Revia
Biżuteria - Butik

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ten zestaw jest świetny. Super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zestaw ,torebka cudowna :)

    Boguslawa K

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna letnia stylizacja ale brakuje mi tu jednego - uśmiechu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. A jakie szczupłe nogi. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM