Lipcowe Nowości

18:17:00

Witajcie kochani ;) 
Pogoda za oknem pochmurna i burzowa, ale zdążyłam się zamoczyć w basenie. Do południa było strasznie parno i mogłam się odrobinkę poopalać, ale teraz jest chłodno i buro tzw. psia pogoda.
Dawno nie było pościka z ,,Nowościami", dlatego postanowiłam przygotować coś specjalnie dla Was. Mam nadzieję, że takie posty Wam się podobają. 
Ostatnio udało mi się nabyć kilka ciekawych cudeniek w moim mieście jak i w Krynicy Morskiej, podczas pobytu na wakacjach. Przyznam się, że nabyłam je tańszym kosztem, oczywiście w promocyjnych cenach - wyprzedaże !! To jest coś co uwielbiam najbardziej, tak jak zapewne każda z Nas. Na zdjęciach zobaczycie ubrania jak i biżuterię, której nie mogło zabraknąć podczas zakupów. Na zdjęciach nie ma niestety sukienki neonkowej, którą widzieliście w poprzednim poście - ją również zakupiłam w Butiku. Zostawiam Was z fotkami i życzę miłego oglądania - do następnego !



Portfel - Pepco
Zegarek, bransoletki, okulary - Butik
Szal - Butik
Buty - Chińczyk
Bluzki - Butik
Spódniczka - Butik
Strój - Stoisko

You Might Also Like

3 komentarze

  1. ile kosztował zegarek? widziałam na sammydress takie za 3$ :)) jestem ciekawa jaka jest różnica cenowa

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary super!! :)

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM