Roses & Pomegranate

19:03:00

Witajcie kochani ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam stylizację na cieplejsze dni takie jak teraz. Granatową bluzeczkę połączyłam z bandażową spódniczką w paski. Oczywiście do tego zestawienia dobrałam odpowiednio kolorystycznie biżuterię jak i buty. Cały secik bardzo mi się podoba - mam nadzieję, że Wam również. Zachęcam do obserwowania jak i komentowania - Buziaki :*** 


Bluzka - SH
Spódniczka - Szafa.pl
Buty - Deichmann
Biżuteria - J&J/Diva

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ślicznie lubię to😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zupełnie nie pasują buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw :) Spódniczka rewelacja !

    Karolina Kolodziej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM