Sexy and feminine

14:29:00

Witajcie kochani ;)
Szykuję specjalnie dla Was nowy pościk z Neonkową sukienką w roli głównej, którą zakupiłam w Krynicy Morskiej w Butiku.
Sukienka idealnie podkreśla kobiece kształty jak i opaleniznę. Jest idealnie dopasowana !! Ma bardzo rażący i intensywny kolor, czego niestety nie widać na zdjęciach. Dobrałam do niej czarny zegarek w azteckie wzory, przeuroczy portfel z kokardką oraz cieliste sandały. Całość idealnie ze sobą współgra i wygląda kobieco i seksownie. 
Podoba Wam się ?? Zostawcie po sobie jakiś ślad. Buziaki ;***


Sukienka - Butik
Portfel - Pepco 
Zegarek - Butik
Buty - Perfect Styl 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. jaka cena tego zegarka w Butiku ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* widziałam go na sammydress za 3$ i ciekawa byłam o ile droższy będzie w Butiku :))

      Usuń
  2. Świetna! Powinnaś częściej nosić sukienki, bo wyglądasz w nich bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie podoba mi sie super portfel😊 tez taki chce😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM