Shirt with vest

20:54:00

Witajcie moi kochani po krótkiej przerwie. 
Dzisiaj znalazłam chwilę na wykonanie nowej sesji zdjęciowej specjalnie dla moich czytelników. Zawsze coś mi przeszkadzało - a to pogoda, a to ie miałam czasu. Mimo tego, że od kilku dni podjęłam nową pracę staram się poświęcić Wam choć trochę swojego cennego czasu. W dzisiejszym poście zobaczycie stylizację ,,Elegancką" na ciepłe dni takie jak teraz. Piękną białą bluzeczkę z baskinką połączyłam z bandażową spódnicą w kwiaty. Do tego zestawienia dobrałam również czarny portfel z przeuroczą kokardką oraz klasyczne szpilki w tym samym kolorze. Nie mogło również zabraknąć kolorowych dodatków. 
Mam nadzieję, że taka stylizacja przypadnie Wam do gustu i kiedyś w przyszłości skorzystacie z tego zestawu. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego przeglądania fotek - buziaki ;****. 


Bluzka - Pepco
Spódniczka - Bazarek
Buty - Loompex
Biżuteria - J&J/Butik
Portfel - Pepco

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo stylowo.podoba mi sie 😊 powodzenia w nowej pracy😊

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka
    fajny letni zestaw

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) fajny naszyjnik :)
    Mateusz K

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się spódniczka świetny element kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten zestaw, bardzo elegancko ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM