White & Black

21:09:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście zobaczycie stylizację w klasycznych kolorach czyli biel & czerń. Zawsze starałam się nie kupować ubrań czy dodatków w białym kolorze, gdyż zawsze twierdziłam, że szybko się brudzą, ale od jakiegoś momentu bardzo chętnie zaczęłam kupować ubrania, dodatki, buty, a nawet biżuterię w tej, że barwie. Spodobał mi się ten klasyczny kolor, ponieważ pasuje do każdej innej gamy kolorystycznej. Staram się nabywać nowe produkty w kolorach czarnych, białych, beżowych i nude. Od teraz są to moje ulubione jasne kolory dlatego białe asymetryczne spodenki połączyłam ze zwykłym, białym tshirtem z czarnym nadrukiem. Do tego zestawienia dobrałam również odpowiednie buty oraz dodatki w postaci okularków lustrzanek Ray Ban, które udało mi się wygrać w konkursie na facebooku. Okularki są na prawdę mega !! 
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. A jakie są wasze ulubione kolory ??


Bluzka - Yups 
Spodenki - Vinted
Buty - Rewia
Okulary - E-Inez 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Bardzo ładne masz nogi!
    Świetne te okularki :)
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/ Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie fajnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc :-)
    Ja lubie biel , niebieski i zielen ale bialo-czarny tez jest swietny .....caly czas na topie :-)
    Lubie na FB jako WLODEK PIASECKI :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super, okularów bardzo Ci zazdroszczę bo są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam połączenie czerni i bieli i bardzo często po takie połączenie sięgam :) elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja akurat odpowiednia na te upały - białe kolory odbijają słońce, czarne przyciągają:) Okularki świetne.
    Ale mnie najbardziej urzeka Twoja zgrabna figura. Chciałabym taką mieć. Niestety Bozia nie dała :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja i przepiękna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, w sam raz na ciepłe upalne dni ;) Bluzeczka jest cudowna :)
    Super wyglądasz Kochana :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę figury, też chciałabym mieć taką przemianę materii i takie.... nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biały kolor jest idealny na lato, bardzo podoba mi się spódniczka:) ma ciekawy krój, :) na pytanie jakie lubię kolory odpowiem , że raczej wszystkie, tylko zależy jaki mam nastrój lub gdzie się wybieram :) Biały , niebieski, czerwony, żółty, czarny - najczęściej zimą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna propozycja, bardzo fajne połączenie sportowej koszulki i ciekawych spodenek

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój kolor to niebieski w takim kolorze dobrze się czuje ,ale bardzo często ubieram się też na biało .Styl też jest bardzo ładny i stylowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię niebieski, czerwony ale biel też jest dobry na upalne dni.Zestaw biało-czarny bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie dobrana biel do opalenizny , białe ubranie na lato idealne a że się brudzą ....wszystkie się brudzą tylko na niektórych tego nie widać ..

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja i super opalenizna

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna stylizacja <3 uwielbiam biel <3

    OdpowiedzUsuń
  18. super :)
    Natalia P

    OdpowiedzUsuń
  19. Monika Smelcerz3 sierpnia 2014 12:26

    super ! a opalenizna pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i super figura! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM