Cobalt harmony

20:08:00

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem niestety Nam nie dopisuje. Nie udało mi się przez to zrobić zdjęć na łonie natury, dlatego wykonałam je na tarasie. Może nie są one wręcz oryginalne czy profesjonalne, ale za to widać to co najważniejsze. 
W dzisiejszej stylizacji zobaczycie kobaltową spódniczkę, którą jakiś czas temu wygrałam w konkursie na Facebooku. Do tej pięknej, falowanej spódnicy dobrałam również biały t-shirt oraz czółenka w podobnym kolorze. Nie mogło zabraknąć również odpowiednich dodatków. 
Mam nadzieję, że taki secik przypadnie Wam do gustu :) a jeśli tak to zachęcam do komentowania i wyrażania swoich opinii pod postem. Buziaki i do następnego :***


Spódniczka - Virgini
Bluzka - Yups
Buty - Perfect Styl
Zegarek - Butik
Biżuteria - Diva Poland 
Torebka - SH

You Might Also Like

4 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM