House on the beach

21:20:00

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem deszczowa i burzowa, ale w między czasie udało mi się zrobić dla Was sesję. Piękną pastelową sukienkę połączyłam z beżowymi czółenkami. Do tego zestawienia dobrałam również odpowiednie dodatki oraz ulubioną książkę. Kolor mojej sukienki przypomina mi delikatne promienie słońca oraz piaszczystą plażę. Od paru dni czytałam pewną, bardzo ciekawej książkę, która nosi tytuł ,,Dom na plaży" autorki Sarah Jio. Książka ta opowiada o pewnej dziewczynie o imieniu Anne. W jej życiu było wszystko zaplanowane ( wystawne przyjęcia, ślub z mężczyzną oraz kariera idealnej pani domu ). Wszystkie te plany zniszczyła jedna decyzja, podjęta przez Anne pod wpływem impulsu. Anne chciała poznać smak prawdziwego życia, z dala od rodzinnego domu, dlatego zgłosiła się do oddziału pielęgniarek stacjonujących na Bora-Bora. Tam, wśród pięknie kwitnących krzewów hibiskusa i bezkresu turkusowego oceanu narodziła się przyjaźń między nią a tajemniczym żołnierzem Westrym. Czy przyjaźń jest dobrym początkiem miłości? Czy związek ma szanse przetrwać, gdy piękna wyspa przestanie być rajem? Na to pytanie uzyskacie odpowiedź czytając tą cudowną,  a zarazem romantyczną, miłosną historię. Ta książka była jedną z najlepszych jaką miałam okazję ostatnimi czasy przeczytać. Jeżeli chcecie poczuć ten romantyczny klimat zachęcam do przeczytania tej lektury - wyciskacz łez !! 

Kochani od razu z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale to wina Blogspot'a, bo od jakiegoś czasu zmienia kolory moich zdjęć, niestety nie mam na to żadnego wpływu.


Zegarek - Sajbazar

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Elegancka stylowa. Chętnie tez tym przeczytałam ta książkę recenzja swietna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM