Modowy Shopping

22:16:00

Hey kochani :)
Dawno nie było nowego posta modowego, a to dlatego, że brakuje mi czasu. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kilkoma nowościami, które ostatnio udało mi się zakupić na Wyprzedażach oraz, które wygrałam w konkursie !! W zeszłą niedzielę wybrałam się na małe zakupy do Centrum Chińskiego, które niestety zostaje zlikwidowane i wszystkie ubrania, buty czy też dodatki - ogólnie cały asortyment był w cenie promocyjnej -50%. Która z Was lubi wyprzedaże ?? Chyba każda !! Zakupy to coś co sprawia Nam dużo przyjemności. Przymierzanie ubrań w sklepach fascynuje nas i w ten, że sposób sprawdzamy czy dobrze się czujemy w danym ciuszku czy też nie. W ten, że cudowny weekend udało mi się upolować cudowną torebkę typu Shopper Bag ( 34.00 zł - cena po promocji ) w kolorze różowym moim ulubionym ze złotymi detalami. Znalazłam również śliczną neonkową ( żółtą ), letnią sukienkę z czarną siateczką oraz neonkową spódniczkę z przeuroczą kokardką. Muszę również wspomnieć o sukience, którą udało mi się wygrać w konkursie na Facebooku od MILU by Milena Płatek - jest w cudownym, żółtym pastelowym kolorze z zipem na przodzie oraz o kobaltowej kurteczce skaji, którą zakupiłam w Pokusie. Niebawem ujrzycie stylizacje z tymi ubrankami w roli głównej. 


Torebka - Centrum Chińskie
Neonkowa sukienka - Centrum Chińskie 
Pastelowa sukienka z zipem - MILU by Milena Płatek
Kurtka - Pokusa 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super czekam na stylizacje tego jak sie prezentują 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM