Rainy Weather

21:47:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj niedziela, ale pogoda za oknem niestety Nam nie dopisuje. Ciągle pada deszcz także już co raz bliżej widać, że lato Nas opuszcza, a nadchodzi ponura i deszczowa Jesień. Nie wiem dlaczego, ale nie lubię tej pory roku, a jeszcze bardziej nie na widzę Zimy. Te okresy są ponure, szare i bure - takie nijakie. Najbardziej jednak uwielbiam wiosnę, kiedy wszystko zaczyna kwitnąć. Dzisiaj przygotowałam dla Was post ze stylizacją na takie dni jak dziś. Za ciepło dzisiaj nie było - wręcz przeciwnie było bardzo chłodno. Czerwone spodnie połączyłam ze zwykłym białym t-shirtem. Do tego zestawienia dobrałam również karmelową kurteczkę oraz czarne balerinki. Stylizacja idealna na szaro-bure dni. 
Mam nadzieję, że stylóweczka przypadnie Wam do gustu. A tymczasem zmykam, bo rano do pracy. Troszkę odpoczynku i relaksu od kompa hee. Buziaki i do następnego !! 
 

     

Spodnie - Centrum Chińskie 
Buty - Rewia
Bluzka - Vinted 
Kurtka - Paryżanka 


A tutaj coś na osłodę z Instagram :**

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM