Red & White

20:37:00

Witajcie moi kochani :)
Pogoda za oknem bardzo nam się poprawiła. Termometr wskazywał dzisiaj 40 stopni - gorączka nie do zniesienia !! Nie lubię takiej pogody, wolę gdy jest troszkę chłodniej niż taki upał. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w eleganckiej, kobiecej barwie. Czerwień to wyjątkowy kolor kojarzący się z romantyzmem i kobiecością. 
Czerwone spodnie połączyłam z białym tshirtem z ustami. Do tego zestawu dobrałam również czarne szpilki, beżową torebkę oraz dodatki w kolorze złota. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Mam nadzieję, że taki zestawik przypadnie Wam do gustu. 


Bluzka - Distibution4You
Spodnie - Centrum Chińskie
Pasek - Rewia
Buty - Loompex
Biżuteria - Sajbazar
Torebka - Rewia 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. bardzo podoba mi się stylizacja ,zwłaszcza bluzka,u mnie dziś pogoda nieciekawa ,padało i grzmiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Figurka idealna! :O
    A outfit prześwietny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo, iż nie przepadam za kolorem ognistej czerwieni, to bluzka mega mi się podoba! oryginalna i pięknie pasuje do całości. pozdrawiam Jolanta Wojczuk-Domaradzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę najbardziej przykuła torebka, jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) fajowo wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. mega! podoba mi się! gosia ćwiklińska

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja mega :) bluzka, torebka...wszystko cudowne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM