Zwyklaczek

18:44:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj troszkę szybciej zamieszczam nowy post, ponieważ chciałabym móc troszkę odpocząć i się zrelaksować ( pójść wcześniej spać ;D ). 
Stylizacja tzw. ,,Zwyklaczek ". Biały tshirt z pieskiem połączyłam z czarnymi rurkami. Do tego zestawu dodałam również białe trampki oraz biżuterię w odpowiednich kolorach.
Mam nadzieję, że taki secik przypadnie Wam do gustu. Podoba się ??


Bluzka - Yups
Spodnie - Centrum Chińskie 
Buty - Pepco
Biżuteria - Sajbazar 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Podoba mi się ta stykówka takie lubię najbardziej😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta bluzeczka ;)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta ale baaardzo fajna stylizacja :) Bożena Jamróz

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę dodać komentarza przez google + :(

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka super, dodatki też świetne :) Bożena Jamróz
    (nie mogę dodać przez google+)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta ale baaardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM