Jeansowy Look

17:29:00

Witajcie moi kochani :)
Pogoda za oknem dopisuje na szczęście więc w pełni wykorzystałam ten czas na sesję zdjęciową. W dzisiejszej stylizacji zobaczycie Jeansowo-dresowe spodnie rurki, które połączyłam z jeansową katanką. Do tego zestawienia dobrałam również biały tshirt z printem , który zakupiłam w sklepie Shclothes oraz bardzo modne w tym sezonie Slip On w klasycznych kolorach. Mam nadzieję, że takie zestawienie przypadnie Wam do gustu, a tymczasem życzę Wam miłego dnia !!


T-shirt - Shclothes 
Spodnie - Tani Butik
Katana - Tani Butik
Slip On - SH

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Śliczna ta kurteczka. :)
    http://pata-patu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka i katanka super 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katanka kosztowała tylko 25 zł, a jest nowa i na prawdę świetna :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna stylizacja!
    Podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM