Set of elegant

10:06:00

Hey kochani :)
Dzisiaj mam dla Was bardzo dziewczęcą, a zarazem wygodną stylizację na co dzień. Osobiście jestem wielką fanką kloszowanych spódniczek - uwielbiam je, a ta jest po prostu idealna !! Do niej dobrałam fajny tshirt z printem, bordowe botki oraz odpowiednią biżuterię pod kolor. 
Mam nadzieję, że taki zestaw Wam się spodoba. Idealny set na letnie dni. 


Bluzka - SH
Spódniczka - Virgini
Torebka - Revia 
Buty - Deichmann
Zegarek - Sajbazar 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. idealnie dobrane kolory! wszystko perfekcyjnie wspolgra!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka! ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM