Tigress

08:30:00

Hey kochani :)

Nasze lato już się skończyło i coraz bardziej widać oznaki nadchodzącej Jesieni. Spadające liście z drzew i zmienna pogoda dają się we znaki, dlatego trzeba odpowiednio przystosować garderobę do tej pory roku. Ciepłe swetry, kurtki, rajstopy, spodnie i buty to podstawa na tak figlarną jesienną pogodę, ale mimo to mam dla Was stylizację jeszcze typowo letnią, która mam nadzieję Wam się spodoba :) Trzeba pożegnać ciepłe jak i słoneczne dni, a letnie ubrania schować w głąb szafy. 
Czarną bluzę z ciekawym printem połączyłam z białymi, asymetrycznymi spodenkami. Do tego zestawu dobrałam również balerinki w panterkę, które zakupiłam w sklepie Shclothes oraz ciekawą biżuterię. Jeżeli podoba Wam się prezentowana przeze mnie stylizacja zachęcam do komentowania jak i obserwowania bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia !!


Spodenki - Vinted
Buty - Shclothes
Okulary - E-inez.com
Biżuteria - Sajbazar

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ola Pietrzyk

    niestety pogoda coraz brzydsza się robi :( u mnie od rana za oknem deszcz, ciemno, zimno :( Taka pogoda jest najgorsza moim zdaniem. Nie wiadomo co robić wtedy. A co do stylizacji to bardzo mi się podoba :) lubię takie spodenki :) życzę miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM