Autumn Look

16:13:00

Witajcie kochani :)
Jesienna aura coraz bardziej daje się we znaki, dlatego w dzisiejszym poście zobaczycie stylizację odpowiednią na tę porę roku. Czekoladowe spodnie połączyłam z futrzaną kamizelką, beżową bluzeczką oraz karmelowymi botkami. Do tego zestawienia dobrałam również torebkę jak i dodatki w odpowiednim kolorze. Mam nadzieję, że taki Jesienny Look przypadnie Wam do gustu. Pamiętajcie aby pozostawić po sobie jakiś ślad. Za każdy komentarz będę niezmiernie wdzięczna. 


Spodnie - Pokusa / Kamizelka - Pokusa / Buty - Centrum Chińskie / Torebka - Vinted
Bluzka - Vinted / Bransoletka - Vinted

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Właśnie takiej kamizelki szukam! Piękna stylizacja i idealnie wpasowana w otoczenie.
    Zapraszam do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to lubię to lubię to!😁 Uwielbiam takie stylizacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja :)

    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM