Comfortable and casual

09:48:00

Witajcie moi kochani :)
Dzisiaj zaprezentuję Wam stylizację bardzo wygodną, codzienną i zdecydowanie na luzie. Jeansowe rurki połączyłam ze zwykłą bluzeczką w paseczki. Do tego zestawienia dobrałam również czerwone sandały na koturnie oraz biżuterię w odpowiednich kolorach. Całe zestawienia nadaje się na letnie, ciepłe dni. Mam nadzieję, że taki zestaw przypadnie Wam do gustu. 


Spodnie - SH
Bluzka - Ubraniowelove
Biżuteria ( pierścionek 2 szt., naszyjnik ) - Shclothes 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. fajne butki:))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super spodnie :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM