Dress with tassels

09:10:00

Witajcie moi kochani :)

Za oknem pochmurno, szaro i pstrokato, a zimo coraz bardziej daje się we znaki. W mojej szafie wisi już kilka przygotowanych kurtek na tę porę roku, bo bez nich już niestety się nie obejdzie. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację elegancką, kobiecą i z delikatnym pazurem np. na randkę, spacer czy imprezę. Kobaltową sukienkę z frędzlami połączyłam z czarną kurteczką, torebką i butami w tym samym kolorze. Idealne połączenie na cieplejsze dni. Mam nadzieję, że prezentowana przeze mnie stylizacja Wam się spodoba, jeśli tak to zostawcie po sobie jakiś ślad. 


Kurtka - Cropp / Sukienka - Vinted / Torebka - SH / Buty - Loompex

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Pogrubia ta sukienka... Ale stylizacja fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka cudna !!! <3 Idealne połączenie kolorów. Super stylówka !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cokolwiek ubierzesz, będziesz wyglądać dobrze, bo jesteś chudziutka :D
    Buuty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta sukienka tak wygląda czy może dzidziuś w drodze?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no gdzie :) Brzuszek mi został po porodzie u trochę trudno się go pozbyć :D

      Usuń
  5. Przepiękna sukienka + te dodatki mega torebka super po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie ciuchów.Najbardziej podoba mi się rzucająca się w oczy piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, tylko troszkę więcej uśmiechu! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM