Girls like bronze

10:14:00

Witajcie kochani :)
Pogoda za oknem szara i ponura, aż nie chcę się z domu wychodzić, ale mimo tego mam dla Was kolejną stylizację w odcieniach jesiennych barw. Czarną bluzę dresową połączyłam z legginsami z eko skórki. Do tego zestawienia dobrałam również odpowiednio kolorystycznie motocyklówki. Cały zestaw nadaje się idealnie na taką pogodę jak teraz. Mam nadzieję, że secik przypadnie Wam do gustu.


Legginsy - SH / Bluza - Pasja / Buty - Ray /

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są mega!

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, ale proszę o więcej uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmien fotografa pomyśl o profesjonalnej sesji pokaz swoje prawdziwe piekno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są OK tylko, że blogspot zmienia kolory i rozmazuje zdjęcia :( pisałam do nich, ale nie otrzymałam od nich żadnej odpowiedzi. Może wiecie co z tym zrobić ?? Kiedyś zdjęcia były normalne, ale teraz to normalnie katastrofa.

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM