Mustard vertigo

09:20:00

Witajcie kochani :)
Dzisiaj mam dla Was propozycję stylizacji idealną na co dzień. Wykorzystując uroki cudownej pogody wykonałam kilka sesji zdjęciowych. Z musztardowym kolorem od czasu do czasu można zaszaleć i dobrać do niego inne żywe kolory np. kobaltowy, czarny. Do bluzki dobrałam kolorowe spodnie alladynki, wbrew pozorom bardzo wygodne oraz szpilki w odcieniach podobnych do spodni. Nie mogło zabraknąć również dodatków. Całość idealnie ze sobą współgra i tworzy jedność co wgląda kobieco, praktycznie a przede wszystkim elegancko. Mam nadzieję, że taka propozycja przypadnie Wam do gustu.  


Bluzka - Shclothes / Spodnie - Textil Market / Okulary - E-inez.com / Buty - Perfect Styl / Zegarek - Butik / Bransoletka - Ejnoy 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. dość ciekawe połączenie,choć dużo się na nim dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. extra połączenie coś również w mim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w moim guście :D tylko buty bym zmieniła... wole koturny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow , wspaniala figura i radosne polaczenie! wzory na spodniach super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. boże! jaką Ty masz piękną talię!!!! Co to za sklep z bransoletką?

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletkę wygrałam w konkursie od Joko Cosmetics :))

      Usuń
  6. rewelacyjna stylizacja! Chyba moja ulubiona u Ciebie;-) i figura!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka Ty jesteś chuda........

    uśmiechu trochę!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM