Pastel Suit

20:38:00

Witajcie kochani :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować stylizację, w której główną rolę będzie odgrywał piękny, pastelowy kombinezon w kolorze delikatnego różu zakupiony w sklepie internetowym Razar. Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona. Wyobrażałam sobie go troszkę inaczej i obawiałam się, że będzie za duży, bo niezła ze mnie chudzina, ale jest idealny i bardzo wygodny. Pasuje do szpilek jak i do trampek. Kolorek ma boski, delikatny i pastelowy taki jaki lubię najbardziej. Kombinezon możecie zakupić w sklepie internetowym Producenta w cenie 119.00 zł. Jest wykonany z najwyższej jakości bawełny i dostępny w bardzo bogatej kolorystyce. Do kombinezonu dobrałam również czarne Sneakersy, różową kopertówkę oraz odpowiednią kolorystycznie biżuterię. Mam nadzieję, że taki zestawik przypadnie Wam do gustu. 


Kombinezon - Razar  / Torebka - Shclothes  / Buty - Tani Butik / 
Zegarek - Malinowe Wieszaki  / Naszyjnik - New Yorker 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. uwielbiam pastele ;) piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy zestaw
    ja ostatnio też pokochałam pastelowy róż :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kombinezon! a to, że jest z kapturem to ogromny plus, bo wygląda dzięki temu bardzo ciekawie :) fajnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezon super , śliczna torebka

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kombinezon, ma swietny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w spodniach dużo lepiej........nie cierpię takich wieszaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie nie musi się podobać, ważne, że podoba się innym :)

      Usuń
  7. Very nice post. I simply stumbled upon your weblog and wished to mention that I
    have truly enjoyed browsing your weblog posts.
    After all I'll be subscribing to your rss feed and I am hoping you write again very soon!

    my homepage lasertest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM