The fashion frenzy

17:20:00

Witajcie kochani :)
Obiecany pościk już jest !! W dzisiejszym zestawieniu zobaczycie Jesienny Look przeznaczony na ponure i chłodne dni. Jeansowe spodnie połączyłam z białą bluzeczką z dodatkiem panterki oraz kobaltową kurteczką z eko skórki. Do tej stylizacji dobrałam również czarne botki oraz beżową torebkę - kuferek. Nie mogło zabraknąć również biżuterii w odpowiednim kolorze. Mam nadzieję, że taki secik przypadnie Wam do gustu. Jeśli się Wam podoba zostawcie po sobie komentarz. 


Kurtka - Pokusa / Spodnie - SH / Bluzka - Vinted / Bransoletka - Vinted / Torebka - Revia / Buty - Deichmann /

You Might Also Like

9 komentarze

  1. świetnie wyglądasz! super spodnie ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi się taki stylizacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko idealnie ze sobą skomponowane. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz bardzo ładnie, stylizacja świetna, bardzo fajne ciuchy i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz, a kurteczka w tym kolorze i mi by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne buty. Są nie tylko fajne ale i wygodne. Cała stylizacja jest bardzo fajna. W moim stylu. Najbardziej podoba mi się kurtka i torebka (rewelacja !! chcę taką !!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie wspieracie, każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy. <3

FANPAGE

OBSERWATORZY

INSTAGRAM